Har Du Frågor? Vi Hjälper Dig Med Svaren!

Har Du Frågor? Vi Hjälper Dig Med Svaren!

Har du stött på ett hinder i din släktforskning på MyHeritage.se, i MyHeritage Appen, eller i Family Tree Builder? Då kan vi hjälpa dig! Vi på MyHeritage är bara några klick, ett telefonsamtal, ett e-mejl eller FaceBook medelande bort.

Svenskt hjälpcenter på nätet
Viste du att MyHeritage har en dedikerad kundtjänst på svenska? På vår hjälpsektion http://helpcenter.myheritage.se/ hittar du svar på många av de vanligaste frågorna.

Hjälpsektionen är enkel att använda. Besök http://helpcenter.myheritage.se/, skriv in din fråga i rutan och klicka på «enter». Ett svar med en förklaring visas då nedanför rutan.
Om mot förmodan du inte hittar ett svar på din fråga kan du använda länken på hjälpsektionen för att ta kontakt med vår personal.

Skriv in din fråga i den vita rutan och vänta på ditt svar.

Skriv in din fråga i den vita rutan och vänta på ditt svar.

Hjälpsektionen är bara tillför frågor angående Myheritage, om du söker hjälp med din släktforskning så kan du besöka MyHeritage Gemenskapen.

Ring oss gratis på 208 89 289
Om du inte hittar svar på din fråga så kan du också ringa oss på vår internationella kundtjänstlinje.

Du kan ringa oss på 208 89 289

Du kan ringa oss på 208 89 289

Nummret är gratis att använda från hemtelefoner men var OBS på att det kan kosta att ringa från din mobiltelefon.

Telefonerna på 208 89 289 är bemannade måndag- torsdag från 7 på morgonen til 21.00 på kvällen. Fredag är telefonlinjen öppen från 07.00 till 15.00.
Lördag har stängt, men den är dock  öppen från 07.00 till 21.00 på söndagar.

Dette nummret kommer till vår internationella kundcenter. Vi gjör vårt yttersta för att de som ringer från ett svenskt nummer skall få svar av en svensk- eller skandinavisk person. Men eftersom det kan vara måmga som ringer, händer det också att samtal från Sverige svaras av engelsktalande. Om du föredrar att tala med oss på svenska, skicka gärna en e-post och be om hjälp av en svensktalande via telefon.

Våra anstälda kan inte svara på frågor om släktforskning.Har du fastnat med din forskning, be hjälp på Myheritage Gemenskapen.

Skika oss en e-post
Om du önskar ett skriftligt svar på din tekniska fråga, eller vill be om hjälp av en svensktalande via telefon, kan du skicka e-post medelande till support@myheritage.com

Du kan gjärna skriva till oss på svenska. Vi svarar på din förfrågan så snabbt vi kan.

På grund av perioder av hög efterfrågan, kan det vara en liten vänte tid på ett svar via e-post . Kom ihåg att du kommer att prioriteras i kön om du har en Premium eller Premium Plus-prenumeration.

Chatta med oss på FaceBook
Myheritage har en svensk FaceBook sida. Här delar vi med oss av olika användar berättelser, ny teknik och tjänster som finns tillgänglig på MyHeritage samt annan relevant och interesant information. Du kan också ta kontakt med oss genom FaceBook. Skicka bara ett medelande så svarar vårt svenska team så snabbt vi kan.

Ta kontakt med oss på FaceBook

Ta kontakt med oss på FaceBook

Som regel svarar vi innom några timmar men på helger kan det ta lite mer tid. Vi gör vårt bästa att svara innom 24 timmar.

På Facebook har vi inte alltid möjlighet att svara på kontospecifika frågor, men vi kan svara på de flesta frågorna. Om vi inte kan svara på FaceBook så skickar vi vidare din fråga till det relevanta teamet.

Vi ser fram emot att du hör av dig med interesanta historier från din släktforskning!